Przejrzałem sobie jego kanał i ten rodzynek strasznie mi się spodobał.
"Ja jestem po szkole podstawowej. Ja nie będę uczył policjantów jak mają postępować z obywatelem"
Kurtyna
Przejrzałem sobie jego kanał i ten rodzynek strasznie mi się spodobał.
"Ja jestem po szkole podstawowej. Ja nie będę uczył policjantów jak mają postępować z obywatelem"
Kurtyna
Wy macie taki bul dupy dziwny,a prawo mówi że??
§ 2. 1. Policjant, który przystępuje do czynności służbowych związanych z wykonywaniem uprawnień określonych w § 1 pkt 1-3, 5, 7 i 8, jest obowiązany podać swój stopień, imię i nazwisko w sposób umożliwiający odnotowanie tych danych, a także podstawę prawną i przyczynę podjęcia czynności służbowej.
2. Policjant nieumundurowany przy wykonywaniu uprawnień, o których mowa w ust. 1, innych niż określone w art. 61 ustawy, okazuje ponadto legitymację służbową, a na żądanie osoby, wobec której podjęto wykonywanie tych uprawnień, umożliwia odnotowanie danych w niej zawartych.
3. Po zakończeniu wykonywania czynności służbowych, o których mowa w § 1 pkt 1-3 i 5, policjant ustnie informuje osobę, wobec której czynności te podjęto, o prawie złożenia zażalenia do właściwego miejscowo prokuratora na sposób przeprowadzenia tych czynności
To prawo nie jest robione przez ze mnie przed monitorem,tylko na wiejskiej jest jakie jest,nic więcej.Czarno na białym,więc o tu się kłócić?
Z tym, że akurat w tej sprawie ma rację. Zgłosił chęć złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. Policjant nie ma prawa odmówić, ani uniemożliwiać przyjęcia takiego zgłoszenia, nawet jeżeli jest ono absurdalne.