juki napisał/a:
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc Jeszcz artyleria sie przydawala.
Nie pierdol, bo najlepszą umiejętnością jest DYPLOMACJA, która już na samym początku rozgrywki potrafi dać ogromną przewagę.
Co do pozostałych, to wszystko zależało od bohatera i mapy.
Na dużych mapach cholernie dobrzy są bohaterowie, u których rozwija się umiejętność logistyki wraz z awansem. Dobre są też postacie ze skutecznością ataku, obrony, talentem magicznym czy odpornością na magię.
Na najtrudniejszych mapach (np. Potwór z Bagien - kto grał, ten zrozumie) znakomicie sprawdzały mi się postacie, które rozpoczynają z dyplomacją, np. Adela w Zamku, Ryland w Bastionie czy Cyra w Fortecy.
Nie ma reguły, strategii jest tyle, ilu jest graczy i różnie się one sprawdzają.
Cytat:
Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw
Chyb nie wiesz o czym mówisz.
Ja rozumiem, że hydry są mocno przeciętne, skuteczność wywern dyskusyjna, ale ignorujesz jedne z najsilniejszych stworów, czyli ulepszone gorgony.
Ulepszone gorgony nie dość, że są cholernie wytrzymałe i zadają silne ciosy, to jeszcze mają śmiertelne spojrzenie. Najlepsze stwory na potworki z siódmego poziomu.
Dodatkowo przyzwoite są bazyliszki, które zamieniają w kamień i ważki, które rozpraszają czary u przeciwnika i rzucają osłabienie.
O wiele lepsza cytadela od wrót żywiołów czy inferno.