bartnik1 napisał/a:
BulletRide - to raczej ułatwia sprawe a nie utrudnia, bo (za Wikipedią) silniki dwusuwowe:
-osiągają wyższą moc jednostkową, co wynika z jednego cyklu pracy na jeden obrót wału korbowego (w czterosuwie jeden cykl pracy przypada na dwa obroty wału).
-odznaczają się prostotą budowy, co przekłada się na niskie koszty produkcji
-są mniej podatne na uszkodzenia (np. związane z przekroczeniem maksymalnych obrotów pracy), mają mniej elementów ruchomych (czterosuwy mają skomplikowany rozrząd: wałki rozrządu/popychacze, zawory, sprężyny zaworowe itd.).
-są lżejsze od czterosuwowych.
-w przeciwieństwie do czterosuwów mogą pracować w każdej płaszczyźnie (w czterosuwach ogranicza to sposób smarowania silnika).
Teoria
Praktyka z mojego doświadczenia wygląda tak-
Silniki dwusuwowe :
*dwa razy czasami trzy razy większe spalanie
*wyższe koszty eksploatacji z racji bardzo szybkiego zużywania się części - remonty minimum trzy razy częściej niż w 4t
*motocykl dwusuwowy ciągnie tylko po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów- najprościej tłumacząc silnik 4t ciągnie od samego dołu tak jak np. w samochodzie , jeździ się nim komfortowo i bezpieczniej ; a w 2t wygląda to tak że dajesz gaz i jest zamuła a jak ci się wkręci na obroty to automatycznie z muła robi się dzik i leżysz na plecach
i zastanawiasz się co się staooo
Co do filmiku to WIELKI szacun dla gościa, wy tutaj sobie możecie napinać ile chcecie "znawcy" ale jestem pewny że gdyby ktokolwiek z was podszedł do takiego motocykla i usiadł na nim, to to co na filmiku wygląda tak "pięknie i łatwo" już by się takim nie wydawało , a po odpaleniu silnika uciekli byście jak małe dziewczynki
P.S sorka za składnie , jest prawie 6 rano a kac męczy jak sam skurwysyn (ale kogo to obchodzi)