Nie wiem na chuj się spuszczacie i porównujecie auto zrobione stricte pod 1/4 mili z autem seryjnym.
To w jakiej to jest budzie nie ma w ogóle znaczenia
Że co kurwa?!
Po takich modyfikacjach (a nawet bez nich) TDI i inne gnoje potrafią sporo wpierdolić paliwa i często są droższe w eksploatacji od benzyny.
Idiotoodporny to był twój stary bo na jego miejscu bym cie utopił.
Z resztą chuja się znasz wiec do kogo ja piszę...
Najlepszy był AFN 110 KM na pompie w poczciwym passerati b5 i audi a3/4/6 przed liftem.
@bleblebator1, zrób prawko, wyjedź na pierwszą lepszą krajówkę i się dowiesz, czemu samochód nie może być mułem - żeby wyprzedzić tira chociażby. Z tym swoim legendarnym 1.9tdi 90KM to musisz patrzeć na kilometr do przodu, żeby z 80km/h dał rady rozpędzić się i bezpiecznie wyprzedzić. A jak masz trochę koni, to nie ma problemy.
Skąd kurwa w pasacie b2 wziął wam się silnik 1.9 TDI?
Sam miałem b2 w kombi w gołym dieslu 1.6. Palił mi 5 litrów w mieście, a jak pieniędzy nie było to można było wlać cokolwiek i tak by pojechał. Auto zepsuło się raz i naprawa kosztowała mnie 50 zł z częściami. Gdyby mi kolega go nie rozpierdolił, to pewnie do dzisiaj bym jeździł czasem.
Wiecie co jest w tym wszystkim najpiękniejsze? Mina typa w takim drogim samochodzie, który został objechany przez Paseratti z 1.9 TDI.
Plusy takiego passata:
- pali tyle co nic, nawet przy modyfikacjach (max 7-8 l)
- duży bagażnik, możesz jechać na wakacje
- spory prześwit, przejedziesz przez wszystkie dziury, wjedziesz wszędzie
- idioto odporny silnik 1.9 TDI (tak, nawet po modach)
- tanie części zamienne
- możesz robić zasłone dymną
- rozpierdalasz każdego snoba w Ferrari, Porsche czy BMW
Plusy Ferrari 458 Italia:
- ma klimatyzacje
- elektryczne szyby
- suki zdejmują majtki przez głowe na widok Twojej fury
- bardziej komfortowy
Podsumowując...może wyjdę na Cześka ale i tak bym wziął Paseratti
W tym czasie były 1,6 tdi i 1,9 tdi, ale tak patrząc po kumpla audi 80 gdzieś z 92 roku to 1,6 tdi miały lepsze pierdolnięcie
TDi to już wtrysk bezpośredni w tych paskach były tylko diesle na pośrednim wtrysku 1.6D i 1.6 TD, audi 80 miało TDi ale dopiero w budzie B4 czyli bodajże od roku 1992
1.6TDi to już całkiem nowa konstrukcja bo koło 2010 debiutował