Wysłany:
2014-07-13, 21:19
, ID:
3351230
Zgłoś
przełożenie regulujesz zebatkami, mała do przodu, duza do tylu, etz nie nadaje sie w teren bo - silnik chlodzony powietrzem, zawieszenie typowo drogowe, zbyt ciężka
przeróbki klasyków na pseudocrossy z podniesionymi pkt zaczepienia amortyzatorów uważam za profanacje, odjebałbyś taką etke na orginała, dostałbyś od szwabka tyle ze i by na buty w teren starczyło
ścigiem też dasz rade polecieć po polu tylko kurwa po co? wszystko ma swoje przeznaczenie i w porownaniu do aut po to kilku inżynierów znających sie o wieeele lepiej od wsioków ze spawarkami robi moto w jakims celu czy to asfalt, czy enduro czy cross czy turystyk, a jak sie przejedziesz kilkoma stwierdzisz co ci najbardziej leży , a jak chcesz tak bardzo w teren to 125 2t na początek takie suzuki rm, yame dt sobie odpusc, znajdz zadbana na rynku graniczy z cudem, wszystko dojebane przez małolatów nie wiedzących i widzacych poza kuniami z katalogu nic no może starych wypłate