<ekspert>
Ehhh cóż za daleko idąca niekompetencja!
Po przeszlifowaniu i ewentualnym wspawaniu zaprawki należy miejsce zabezpieczyć przed rdzą, ja używam Cortatnin ale wiele osób chwali sobie Epoxy Brunox.
Następnie powierzchnie należy przeszlifować wstępnie tak aby były płynne przejścia pomiędzy warstwami oryginalnego lakieru.
Potem kładziemy szpachle. Jeśli ubytek jest duży należy użyć szpachli z włóknem szklanym. Nie mówiąc już tym jak to jest brzydko zaszpachlowane przy krawędzi nadkola, to najpierw powinien użyć podkładu ponieważ szpachla 'wciąga' farbę. Mam nadzieję również, że nie szlifował tego na mokro, ponieważ tak samo szpachla wciągnie wodę i za moment wyskoczy rudza.
Należy przeszlifować delikatnie powierzchnie, uważając aby nie była zbyt gładka ponieważ farba lepiej trzyma się na powierzchniach chropowatych.
Potem należy nałożyć bazę - kolor a następnie 2-3 warstwy lakieru bezbarwnego.
</ekspert>
ps. robiłem nie raz swoją 19-letnią astrę to wiem co i jak