Mig 29 może i stary ale jego zaletą jest prostota, wystartuje z trawy, można zamknąć w stodole na miesiąc potem przyjść i odpali i wio. F16 za to są skomplikowane, wymagają podłączenia do specjalnej aparatury w czasie postoju co generuje spore koszty i potrzebuje eleganckiego pasa startowego żeby się wzbić w powietrze. Jak myślicie, który samolot będzie skuteczniejszy w warunkach bojowych gdy przykładowo większość infrastruktury wojskowej będzie rozpierdolona w pył ?
Większość myśliwców z napędem odrzutowym ma bardzo podobne wymaganie odnośnie przechowywania i startowania
przestarzałym MiG'iem 29
całkowicie przestarzały
@cola1111 po cholere się tak spinasz?
1. Jak by lecieli boeingiem, to przynajmniej mieli by wtedy podstawy aby prosić amerykański NTSB o pomoc w śledztwie. Ale lecieli radzieckim złomem, i NTSB nie miało czego tam szukać.
2. W TU 154 mija sporo więcej czasu od chwili otwarcia przepustnic do momentu uzyskania ciągu, niż w nowszych samolotach. Podczas odejścia na drugi krąg właśnie tego czasu im zabrakło.