@Szczam_Do_Zlewu pozdrawiam, posiadam Clio IV RS i nie zamieniłbym go na nic innego. Polecam udać się do salonu i poprosić o jazdę próbną tym modelem, lub chociażby innym.
francuskie to szajs?
załóżmy Laguna I 1.9 dTi a Golf IV 1.9 TDI to praktycznie identyczny silnik ma te same podzespoły boscha, wszystko to jest jeden ch... jak sie zmienia olej co 10 tyś i filtr paliwa i nie tankuje syfu przynajmniej w dieslu bo o benzynach pojecia nie mam to kazdym prawie sie nastuka pol miliona na spokoju
Musiałem się zalogować, żeby mi ulżyło Wiesz dlaczego francuzy padały w latach 90-00? Bo Mietek z Heniem nie ogarniali technologii innej niż je*nij młotkiem to się samo naprawi (co w golfach działało) i próbowali brać się za auta technologicznie o dekadę do przodu w porównaniu do wieśwagena. Francuzy po 00 psuły się bo po raz Mietki nadal nie umiały ich naprawiać, a po dwa z powodu słabej sprzedaży Renault wprowadził nowość - obsługa techniczna co 30tys km... kupujesz auto z przebiegiem 120tys co miało góra 4 razy zmieniony olej i filtry o rozrządzie nie wspomnę i się dziwisz, że przy 150tys pada jedno po drugim. Turbina po 80tys się wysrała? Jeśli się zapier*ala na wysokich obrotach przez godzinę i gasi diesela od razu po zatrzymaniu, że turbina ani nie ostygnie ani się nie nasmaruje to potem takie historie się dzieją. Silniki TDI wcale nie są trwalsze od DCI jeśli się je serwisuje co 10-15tys, a nie co 30, a kultura pracy i zrywność DCI jest o niebo lepsza. W pracy mamy nawróconego co całe życie jeździł VW od golfa 2 do passata 5 i seata toledo to po przejechaniu się laguną 2 sprzedał swój wóz drabiniasty i zakupił lagunę z silnikiem 130km. Koniec bólu dupy, swoje wypociłem