Po części też pewnie przyczyną są testy psychologiczne które większość koniotrzepów z sadistica nigdy by nie przeszła.
Ilu tu specjalistów od ruchu drogowego. Niestety nie raz są oni zmuszani do takiej jazdy, a jak komuś się nie podoba, to na jego miejsce mają wielu. Mogą się postawić, oczywiście, ale kiedy zrobią to dokładnie wszyscy. Oczywiście w każdym miejscu musi znaleźć się jeden chuj, co wyłamie się z protestu. Gównoburzę nakręcają ci, co chyba życia nie znają.
@up, jak wyprzedza ponad minutę , to już nie jest wyprzedzanie, tylko tamowanie ruchu. i przestancie pierdolic glupoty, że 3 minuty ratują was między spedycją, wszystko zalezy glownie od lokalnej logistyki. a czy dojedziesz 1 mop dalej czy blizej tez jeden chuj. Sam kilkanaście razy w roku w piątkowy wieczór zbieram z michendorfu tych co chca do domu. od którego dzielą ich godziny. i jakoś docierają. Tylko dopiero jak taki człowieczek jedzie ze mna>220 i co pare minut wali nosem w szybę, to wtedy załapuje o co chodzi.
Kierowcom tirow ktorzy nie daja sie wyprzedzic powinni uprawnienia zabrac,jtoc wiadomo ze blokady sa ustawione bardzo podobnie i wystarczy na chwile zdjac noge z gazu i umozliwic koledze bezpieczny i szybki manewr, z reszta i tak nie widze sensu wyprzedzania w sytuacji kiedy nie moge jechac szybciej od pojazdu wyprzedzanego,i tak bedzie siedzial jeden na drugim, chyba ze to taka rozrywka zeby inni poczuli jak to mamy zle jechac na blokadzie.
niech jeden ma kaganiec na 94 a drugi na 98 to macie 4 km na 1 godzine co po 4 godzinach daje juz 16 km dalej ,,,
@up o jejku Janusz, dużymi sie wyprzedza, bo się ma kurwa czas jazdy/pracy a ty swoim passerati możesz jechać ile chcesz
@tomitomala4 Zjebie czasami dla kierowcy 3 minuty wcześniej oznacza ze nie będzie musiał spędzić weekendu na spedycji tylko w domu z rodziną ale co taki pajac jak ty może wiedzieć, Janusz się spieszy swoim gulfem do domu i chuj.
@solltys
Nie przetłumaczysz. Kiedyś próbowałem - bez skutku.
Niestety większość stosuje się do zasady, że szybszy może wyprzedzać wolniejszego. No chyba, że to ciężarowiec - to wtedy nie - bo to cham i prostak bez kultury.
Jesteś bandą debili , przecież wszystkie te tiry jadą po to , żebyście mogli pójść jutro do biedry i kupić sobie waszą ulubioną zupkę chińską , cebulaki jedne . Przestańcie kupować cokolwiek , tankować samochody , używać prądu , to i tiry przestaną jeździć po autostradach . Chcecie mieć luksusy , tiry muszą jeździć . Proste ? Proste . Nie ma bardziej debilnego hasła niż " tiry na tory " .
Ojej ojej, pewnie jeszcze muszą laskę szefowi robić? Tak się składa, że znam branżę i kto jak kto, ale kierowcy C+E problemów z pracą nie mają i mogą wręcz przebierać. Więc nie pierdol mi tu. Kierowcy tirów to w 90% cebula, "duży może więcej", ale jak wsiądzie do osobówki, to do rany przyłóż, bo już nie ma czym blokować...
Eric, z tym wyprzedzaniem wedle woli nie masz racji. W niemczech i wielu krajach jest limit 45 sek. powyżej dostajesz jakies 50-100EUR. W polsce tamowanie ruchu zależy od oceny policji. oni z reguły czepiają się powyżej 60 sek. więc i tak macie lepiej. ale na szczęście robią to coraz częściej. serce mi rośnie, jak na cb słyszę wqurwy takich kierowców, co właśnie za to dostali.
@KrwawyEric
Muszę się nie zgodzić. Wiele razy tiry zmieniają na lewy pas nie patrząc się czy jest zajęty. Nie oceniają też prędkości pojazdu na lewym pasie. Powodują więc zagrożenie na drodze.