Twoim zdaniem Szybko=niebezpiecznie Ok . Pisząc wcześniejsze posty miałam na myśli siebie a nie ogół . Nie znasz mnie i nie wiesz jakim jestem kierowcą i bez fałszywej skromności, jestem bardzo dobrym . I wyznacznikiem tego nie jest predkość z jaką się poruszam na drogach , owszem jeżdżę szybko ale wiem kiedy mogę sobie na to pozwolić.
zauwaz ze fotoradary sa przewaznie na obszarach zabudowanych gdzie dozwolona predkosc jest 50 <od 23 do 6 -60>
A wyglada na to, ze nie wiesz kiedy mozesz sobie pozwolic na cisniecie pedału. Bo z tego co napisalas wnioskuje ze "pozwalasz sobie" gdy jest pusto, lub z na przeciwka nic nie jedzie...
Smieszni jestescie...
W jaki sposob fotoradar wpływa na bezpieczenstwo na drodze? Odpowiedz: w zaden!
Zwolnisz jesli zauwazysz radar lub dostaniesz fotke, tylko ze w pierwszym przypadku przyspieszasz zaraz za fotoradarem a w drugim po paru minutach... albo wogle nie zwalniasz...
Nie będę Ci tłumaczyć kiedy sobie pozwalam a kiedy nie !
Zanim zacznę dyskusję, dwa podstawowe pytania;
Pierwsze pytanie : czy masz prawo jazdy ??
Drugie: Uważasz, że 50 km/h to słuszne ogranicznie ?
Ale miejsce gdzie on stoi przejeżdzasz z dozwoloną prędkością, fotoradary zazwyczaj stoją przy skrzyzowaniach, przejsciach dla pieszych, w ten sposób zwiększają bezpieczeństwo...
Pomyś zanim coś napiszesz
To prawda, ze wszyscy hamuja przed i daja rure za puszkami, ale wole jechac te 50-60 km/h Dlaczego? z kilku powodów, chociazby po to żeby nie zabulić i nie złapać paru pkt., nie hamowac gwałtownie, bo jakis pewny siebie pieszy nagle wkroczy na jezdnie itp. Każdy lubi cisnąc, ale jaki sens jest naparzac, wyprzedzac na miescie, jak i tak zaraz stanie sie na światlach, a te 2 czy 3 auta przedemna zadnej roznicy nie robia.
Nie lubie buractwa na drodze.
A wiesz skad się robi burdel na drodze?
Brak płynności w jeździe i cwaniaki.
Kiedyś przeprowadzono eksperyment, kilka aut jeździło po okręgu. Niestety zaczął tworzyć się zator.