Cytat:
Żadna broń oprócz pięćdziesiątki ( Baretta 50, TAC-50 ) nie jest w stanie przebić 5 cm ściany -.-
Się kurwa balistyk odezwał... Pocisk 7,62 mm NATO bez problemu pokonuje taką ścianę(jeszcze zależy z czego jest ona zrobiona) z tym, że szansa na trafienie celu jest o wiele niższa aniżeli podczas strzelania do odsłoniętego celu. No, ale z pociskiem .50 BMG jest podobnie tyle, że prawdopodobieństwo jest wyższe.
Cytat:
Dobry CoD to było United Offensive jeśli mówimy o multi.
A tutaj się zgadzam w pełnej rozciągłości... United Offensive wciągnęło mnie w multi na w chuj czasu, co nie zdarza się wielu grom. A ten tytuł to niemalże ideał - broń była bardzo dobrze wyważona, były mapy na których znajdowały się pojazdy(np. Foy czy Ponyri), a przede wszystkim w necie panował świetny klimat. Niewielu tam było napinaczy, trolli i cheaterów. Poza tym gra wyciskała siódme poty z q3 engine wprowadzając nawet oskryptowane zniszczenia - na mapie foy zawsze w pierwszej kolejności rozwalałem wieżę kościoła
Niestety z czasem gra zaczęła tracić na popularności i trzeba było znaleźć coś innego. Do dnia dzisiejszego przy żadnej grze nie bawiłem się aż tak dobrze, jak przy COD:UO...
A fenomenu Countera nigdy nie rozumiałem(aczkolwiek nie neguję jego fanów), bo jeśli jakaś gra doprowadza do tego, że gra się na pamięć to wkrótce pojawia się rutyna i nuda. A w CSie zapamiętuje się wszystko - sposoby poruszania się po mapie, a także sylwetki graczy na poszczególnych odległościach, więc headshoty lecą masowo(szczególnie, że w grze praktycznie nie istnieje ''recoil'').
Poza tym na serwerze jest mnóstwo hejterów, dzieciaków, a cziterów jest prawie tyle samo, co zwykłych graczy...