Gdy w wojskowym samolocie o dużym skosie skrzydeł skończy się paliwo, ten spada praktycznie jak kamień. Z odrzutowych jedynie pasażerskie, poddźwiękowe samoloty mogą lądować lotem ślizgowym. Myśliwce zawsze muszą mieć choć trochę paliwa, inaczej skutki latania na pusto mamy w powyższym filmie.
To nie jest tak do końca. Duży skos jest przecież w wielu pasażerach, bo ma lepszy współczynnik siły oporu do siły nośnej.
chociaż im nowsza konstrukcja, tym jest z tym gorzej, bo wszelkie rozwiązania typu fly-by-wire wymagają zasilania w energię elektryczną.
Coś mi się się wydaje, że chyba się paliwo skończyło. Nie ma ŻADNEGO pożaru, zniszczenia właściwie minimalne. Chyba nawet tej hali nie rozbiorą, a pudełka dalej tkwią na półkach. Jakby samolot był pełen paliwa, to tej hali już by nie było. Gdy w wojskowym samolocie o dużym skosie skrzydeł skończy się paliwo, ten spada praktycznie jak kamień. Z odrzutowych jedynie pasażerskie, poddźwiękowe samoloty mogą lądować lotem ślizgowym. Myśliwce zawsze muszą mieć choć trochę paliwa, inaczej skutki latania na pusto mamy w powyższym filmie.
Z tym to nie do końca.
Tak prostym językiem, to najlepszy współczynnik Cz do Cx ma skrzydło proste.
Dalej wymieniona przez Ciebie hydrazyna nie znajduje się tam jako balast wyważający, a jest właśnie paliwem do awaryjnego systemu zasilania.
Poza tym, nie mijasz się z prawdą.