Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
kiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....
Robienie specjalnego kursu popieram, ale pojazdy "dla elit" już nie są cool. Lepiej żeby fajne rzeczy nie były tylko dla elit.
O kurwa ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.
no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....